• Anasayfa
  • Favorilere Ekle
  • Site Haritası
    • Açılış
    • 20.12.2019 Cuma günü Sayın Valimiz Ali MANTI'nın katılımıyla Aile Sağlığı Merkezimiz'in açılışı yapılacaktır. Tüm halkımız davetlidir.
İl Sağlık Müdürümüzün Ziyareti
  
145 kez okundu

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yapmak için tıklayın
Ziyaret Bilgileri
Aktif Ziyaretçi2
Bugün Toplam6
Toplam Ziyaret77335
Mesai Saatleri